روزانه بیش از 700 بیمار مبتلا به کرونا در مشهد، زیر پوشش خدمات رایگان قرارگاه طرح شهید سلیمانی قرار می گیرند

  ارسال شده در 1 شهریور 1400


مسئول قرارگاه طرح شهید سلیمانی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی اظهار کرد: روزانه بیش از 700 بیمار کرونایی، خدمات سرپایی ویزیت و تزریقات را بصورت رایگان دریافت می کنند.

دکتر معظمی در گفتگو با وب دا با اشاره به خدمات در حال ارائه به بیماران کرونایی در این قرارگاه گفت: آمار مراجعه ی بیماران مبتلا به کرونا به دو پایگاه حسینیه امام خمینی(ره) و زائر سرای امام رضا (ع) روزانه بیش از 700 نفر است که خدمات سرپایی مختلف از جمله ویزیت و تزریقات رایگان ( بویژه داروی رمدسیویر) دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه پایگاه های مذکور هم اکنون بصورت روزانه از ساعت 8صبح الی 24 نیمه شب آماده ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا هستند تصریح کرد: اقلام دارویی مورد نیاز این بیماران در محل داروخانه مستقر در پایگاه ها موجود است که بیماران می توانند با سهولت و با قیمت مصوب دولتی آن را تهیه و استفاده کنند.

مسئول قرارگاه طرح شهید سلیمانی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی از تهیه مواد غذایی و تدارک میان وعده (سوپ طبی) برای بیماران کووید 19 و همراهان آنان با میانگین آماری 800 پرس در روز هم خبر داد و گفت: کلیه خدمات یاد شده ( به استثناء تهیه اقلام دارویی) بصورت رایگان و به تمامی اقشار مختلف در سطح شهر مشهد از سوی این قرارگاه ارائه می شود.

شبکه‌های اجتماعی

ویدئوهای اخیر