به همت بسیج جامعه پزشکی 22 هزار شهروند ساکن در مناطق کم برخوردار مشهد زیر پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند

  ارسال شده در 4 شهریور 1400


تا کنون 22 هزار نفر از ساکنان مناطق حاشیه و کم برخوردار مشهد مقدس به همت بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی زیر پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند.

تا کنون 22 هزار نفر از ساکنان مناطق حاشیه و کم برخوردار مشهد مقدس به همت بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی زیر پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند.

مسوول طرح واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در گفتگو با وب دا با بیان اینکه برنامه واکسیناسیون ساکنان مناطق حاشیه شهر مشهد از هفته پایانی مرداد ماه در هشت منطقه آغاز شده است اظهار کرد: تا کنون و با گذشت کمتر از دو هفته از فعالیت این پایگاه ها حدود 22 هزار دوز تزریق واکسن صورت گرفته است.

محمد مقضی با بیان اینکه همه افراد بالای 40 سال (متولدین 1360 و قبل از آن) ساکن در این مناطق طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد واجد دریافت واکسن هستند خاطر نشان کرد:  این افراد همه روزه از ساعت 8 صبح الی 18 می توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه واکسیناسیون در یکی از  مناطق سیدی، التیمور، گلشهر، رباط طرق، رسالت، امام هادی ، توس و شهرک مهرگان واکسن خود را که نوع واکسن ایرانی برکت است، دریافت کنند.

 وی اظهار امیدواری کرد: با فعالیت 96 تیم واکسیناسیون در 48 محله شهر مشهد بتوان در مدت یکماه بخش قابل توجهی از افراد ساکن در مناطق حاشیه ای شهر را با تزریق دوز اول واکسن کرونا ایمن سازی نمود و در مهرماه با تزریق دوز دوم فرایند واکسیناسیون تکمیل شود.

شبکه‌های اجتماعی

ویدئوهای اخیر